6 tim i stallet!

Hej!

Som rybriken säger, 6 tim i stallet! phu!
Tagit hand om två hästar och ridit två hästar!+ haft ut en sadelutprovare.

Montys hoppsadel var lite för tajt så vår sadelutprovare skulle bredda den. Vi ska även lägga in en padd som vi har på dressyrsadeln.
Vi måsta ta ut en sadelprovare rätt ofta eftersom monty får mer och mer muskler!
Hon var vuxigt 8cm på bredden av manken sen vi fick henne!

Red en långtur med Monty på 1 tim och 15min! Galopperade djupadals i det fina vädret.
Hon var jätteduktig och tyckte det var skit kul! Vi både jobbade och gasade en del ;)
Och gud vilket steg hon får ute i snön, power ponny! haha

Lukas vart det en stund på volten och sen en uteritt- skritt & trav.
Han var duktig, jobbade med sammas sak som igår när han ville dra för mycket.
Han gav sig efter en stund iaf!

Nu är jag trött kan jag väl erkänna, så ni får stå ut med att mitt inlägg kanske inte är super ;)

Känns som om jag måste ta vårbilder!
Har massa fina höst,vinter och sommarbilder men inga från våren!



Ps: Vad tycks om designen/headern då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0