Ny header och Design!

Hej!
Sitter och håller på att fixa en ny header och design!
Så just nu är det lite halvklart med det får ni stå ut med ;)

Var i stallet nu på dan och tränade innebandy nu på kvällen.
Fixade med båda hästarna, dock så red jag bara Lukas.

Skrittade och travade lilla rundan på honom. Han var snäll och glad :)
Jag vände efter halv lilla rundan och red tillbaka och när jag skulle trava då ville han bara kasta sig fram i
galopp och takta i sidled.
Då vände jag tillbaka och gjorde en halt sen en till halt+ryggning och travade fram några steg och halt igen.
Om det funkade vände jag tillbaka hemmåt.
Jag ville att han skulle kunna göra samma sak åt det hållet också, men det ville inte riktigt han!
Men efter jag vänt tillbaka typ 5 ggr gav han sig.
Så då kunde vi göra samma sak åt det hållet också, tålamod kallas det ;)

Gossade med Monty i hagen och skämde bort henne med morötter!
Jag tänkte inte ta in henne utan bara hälsa lite, hon stog längst bort i hagen som vanligt.
Hon var så sjukt söt!
Hon var jättegossig och när jag skulle gå tillbaka så ville hon följa med.
Hon ba "Matte jag vill följa med dig och få mer godis♥"
Så hon gick med mig hela vägen, sötnosen!

Underbara ponnyn!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0