Dressage for Malin

Hej!
Jag fick igång min dator! Så häär glad för alla bilder var kvar :D
Kollar på Eurovision just nu, annars gör jag inget spec.
Har varit i stallet idag såklart!
Vilket var det roligaste på hela dagen, som det oftast brukar vara!

Red för Malin :)
Gick bra! Hon var väldigt fin stundvis, vart trött i slutet dock.
Men det är inte så konstigt när det är jättevarmt!
Vi tränade lite "basic" idag, skänkelvikningar på långsidorna i alla gångarter.
Och så hade jag fokus på att hon verkligen skulle lyssna för skänkeln, eftersom det är det som hon/vi har svårt för.
När det väl sitter så funkar dom flesta skolorna och allt!
Och så vart det idag, red några öppnor och dom var klockrena :D
Nöjd med min lilla tjej idag!

Sitter och fixar med bilderna från tävlingen i lördags, och JA jag är seg med bilderna den här veckan. Haft lite fullt upp med annat :)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0