Torsdagen 17/5

Hej igen!
Efter att ha skrivit ett lång inlägg om igår kommer det ett till haha ;D

Idag så byggde vi upp dressyrstaketet inför lör :)
Vi tjejer i DIV 1 och några till var där, as kul!
Vi alla taggar infrör lördag iaf!
Dagens grej måsta ha varit när sannas mamma ringer och säger att Pegasus ("Ellens" ponny)
har rymt och hon bara "okej" men sen när dom säger att han rymt till GRÄSHAGEN så skriker hon "NEJ!! och springer så fort hon kan haha!!"
 

Red på ponnyn idag iaf, gjorde som en "låsads" tävling. Jag red fram på sidan om banan och red runt banan som det kommer vara på lör, och red direkt in och red program.
Gick helt okej, har gått bättre men även sämre så! ;)
Hon vart lite stark men var stadig ändå.
Red igenom LA:P1an och Lagtävlansprogrammet som jag rider på lör!

Just nu sitter jag och väntar på att Ida ska komma hem till mig, full fart kan man väl säga! :D
Man kan vila i graven så!

Gammal bild på mig & Monty och Ellen & Pegasus.
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0