Tävling imorgon!

Så dålig update känner jag...
Min iphone är jue sönder så då blir det inga inlägg från den, + att jag sovit hos Natta :D
Vi har solat hela förmiddan idag, och sen har jag fixa allt och ridit.

Gick bra att rida idag! Hon var lite dryg i mitten då hon inte ville belasta sig i galoppen.
Då stog hon och studsadse och drygade sej haha!
Annars var hon duktig! Trränade lite basic idag, och så red jag igenom båda programmen som jag ska rida imorgon :)
Känns jättekonstigt att rida dom programmen, känns jättesvårt att göra en 20 metersvolt liksom..
Bara för att man är van med 10 m ;)

Skönt att rida LC:1 & LB:1 i vilket fall!

Ensam från fagersta som åker dit, alla var och tävlade i Wirsbo idag istället :(
Jag skulle åkt dit men det var fullt!


Igår så gick det jättebra och rida också, skrittade ut ca 20 min med Natta och red sen på volten.
Red igenom alla gångarter, och hon kändes bra så då nöjde jag mig med det!
30 grader varmt så :D
Vi hade öven grillkväll i stallet då, började blåsa jättemycket.
Så vi gick in till stallet haha!

Lite specielt, men mysigt eller hur?
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0