Söta lilla ponny!

Hej!
Försökte blogga imorse men datorn typ crashade.. (Den gör så ibland)
Aja nu bloggar jag iaf, som ni märker ;)

Varit ute i stallet, red ut och myste med ponny!
Vart mellan hagarna, halt underbart fint det var med blommor över allt + solen som sken ^^
Hon var jätteduktig som vanligt när vi rider ut och så.
Hjälpe mamma att stapla höt idag också, 120 balar! (Hehe jag hjälpte bara till i sluten men ändå)

Har smältigt tävlingen från igår iaf, så kommer upp ett inlägg om en liten stund!
Ska lägga mig och sola lite sen också, våran inglasade veranda är jättevarm just nu så!

Sen när jag skulle hämta henne i hagen idag så var hon jätte söt.
Hon stog längst bort i hagen och när hon fick syn på mig så vände hon sig och galopperade i full fart mot mig
! Snacka om att matte smälte där!♥
Underbara ponny!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0