Resultat hedemora!

Hej!

NU tänkte jag äntligen berätta hur det gick i förrgår!
Tävlade som sagt i hedemora ;)

LC:1
Jätte fin på framridningen!
På banan vart hon vart spänd, och bromsade en helt del.
Dock så var hon inte så "jobbig" utan fick en helt okej känsla :)
Sen tröttnade hon lite i programmet! Då hon inte ville lyssna riktigt.

Fick dåligt betalt av dommaren tyckte jag och mamma..
Men allt var för att hon gick och bromsade så :)
Red på 61%

LB:1
Hon var ännu finare på framridningen, helt klockren i det mesta :)
Sen på banan var hon fin i travdelen! Bästa travdelen jag har ridit, bara 7or och någon 6a fick vi :D
Sen kom skritten och vi får taktinslag, och sen fattar hon fel galopp...
Så där rök min 2a plats! Slagen med 2 poäng...
I vilket fall var hon fin i galoppen, dock inte lika som i travdelen :)
Är supernöjd med poängen med tanke på två riktiga missar!
63,78%
Och så kom jag 3a :D

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0