Resultat dressyrtävling Div 1 final!

Hej!
Så jävla drygt när man skrivit halva inlägget så tas allt bort.
Iaf så har jag nyss kommit hem, har ätit pizza med U-sek! :D
Har även tävlad idag som sagt!
Är nöjd med ponnyn, så här gick det:

Lagtävlansprogrammet:
FIN på framridningen, hon var stadig och rörde sig mycket bättre nu när jag hade hoppasdeln.
Fick till några bra ökningar, som vi brukar ha lite svårt med ;)
På banan så var hon ofokuserad och var svår att svänga, hade inga krav alls på henne så det gick ändå över förväntan eller vad  man ska säga!
Höll galoppen i båda serpentinbågarna, och kände bitvis väldigt fin!
Dock så sparkade hon typ med bakbenen i flera dela i galoppen - dock inte serpentinerna!
Så där förlorade vi massa poäng.
Red på 55,67 % vilket är helt okej som första klass och när jag red i hoppsadel och allt..
"Elegant ponny" står det bland kommentaterna iaf! :D

LA:P1:
Fin på framridningen även den här klassen, fast nu var hon ännu mera med mig!
Fick världens miss när jag red in, hon bröt av och travade hel vägen typ...
Och ett avbrott i serpentinerna, annars inga störr missar alls!
Kändes jättebra! Hon lyssnade och var stadig :D
Fick mycket saker att jobba på, men halva programmet har vi 6or och 7or rakt igenom!
Så jag är jättenöjd med andra klassen, hon kunde inte ha gjort bättre i den dagsformen vi är i!
(Hon har verkligen inte styrkan för dom här klasserna igentligen)
Red på 54,47%.

Laget kom 3a i den här omgången och kom 3a totalt i div 1 också!! :D
I våran div 1 ingår Västmanlan och sörmanland, och 1an & 2a kommer får sörmanland.
Så vi är bäst i västmanland!!
Grymt gjort eftersom det är vårat första år i DIV 1!

Mammas bilder från idag!:
Vickan, sanna och ida fotade öven idag så det kommer flera bilder!







image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0