My day in words

Heej!
Tänker börja med att berätta att jag gjorde en av dom roligaste grejerna jag gjort idag!
Åkte på tub efter en båt vi vår sjö Eskiln!
Tub och tub, det var som en stor rund plast grej som man låg två på :)
Man åkte med två sånna, 4 pers per gång!
sjuuuuukt kul!!!
Såg alla flyga av brevid mig medans jag själv hängde kvar, haha!
Lyckades att inte ramla av någon gång, fast än vi flög i luften ett antal gånger.

Sen efter skolan så åkte jag till stallet.
Fotade lite bilder, på mig och natta. Får se om jag lägger upp någon bild ;)
Skrittade sen ut en sväng på ponnyn!

Monty vart jue behandlad av Charlotta vår massör igår.
Så då skulle jag bara skritta och ta det lugnt idag!
Hon hade inga störr låsningar, men hon hade lite svullnader på benen :/
Så jag måste kyla dom varje dag ett tag nu.

Annars var det väl inget spec som hänt!

Fina ponnyn!♥
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0