Lycklig tjej! tills min iphone gick sönder...

Hej!
Börjar med att säga att jag är SÅ HÄR J*VLA GLAD IDAG :D
Underbar dag! Slutade 15 i 2 i skolan som förövrigt var jättelugn.
Umgåtts med grynma människor och ponnyn var super duktig! Super pepp idag asså! ;)
En liten detalj bara.. Min Iphone är sönder!
Gick sönder när jag red, vattenskador... Jag red i värsta regnet och både jag och ponny vart genomblöta.
Eftersom min mobil låg i fickan och jag vart blöt igenom hela jacka så fattar ni vad som hände...
Jag kunde till och med krama ur mina handskar..

Red ut på ponnyn som ni kanske gissat!
Galopperade på sibbe och hon var jättefin. Tränade på lite blandade saker :)
Tempoväxlingar, skänkelvikningar, slutor och öppnor över vägen.
Hon var fin i formen och jobbade på bra, i regnet!
Så jag är jättenöjd!

Ovisad bild ifrån förra måndagen!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0