Grymt väder!

Heej!
Nu har jag kommit hem ifrån natta, som jag skrev igår så var jag och Vickan där.
Vi sov även över :) Uppe typ hela natten så jag kan bara säga att jag är trött nu!
Fast det var väldigt mysigt att vakna upp och kolla ut genom fönstret och se sin ponny i hagen!
(För er som inte vet äger Natta stallet/gården)

Red dressyr på volten idag.
Jag var väl inte på bästa humör och ponnyn var dryg!
Tränade serpentinbågar och enkla byten , rullande satt hon skulle träna på att verkligen inte bryta av!
Och i början så håller hon galoppen, men när det börjar bli jobbigt så byter hon eller bryter av.
Allt handlar ju om styrkan.
Fick till några serpentinbågar och byten som var jättebra iaf!
Fast än hon var dryg idag så var den nått som gick okej, annars kändes det inte så bra :)

Helt underbart väder idag eller hur?
Liksom 20 grader varmt, känns som sommar! :D
Dock kan jag inte fatta att det ska snöa på fredag..

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0