Fullspäckad dag!

Hej!
Sitter här och blåser håret och bloggar samtidigt (Y)
Fullt upp idag iaf, började med att rida ut på ponny :)

Red mellan hagarna, hon var snäll och glad som vanligt!
Dock så när jag tittade bakom mig så stog det en älg typ 100 meter bort! Lite panik fick jag, travade iväg med ponnyn.. Och sen när jag kom upp till en backe där det går att galoppera så gasade vi upp för hela!
Jag ville inte vara kvar vid älgen/älgarna liksom, hon såg den nog också för hon var rätt uppspelt.
Tacktade hela vägen hem och kollade bakom sig typ.
Ush, dom är inte små heller ju!

Vi i usek hade sedan hand om ett barnkalas :)
Vi hade lite lekar, fika och sen så red dom, jag var ridlärare! As kul haha :D
Skulle nog kunna vara ridlärare tror jag, förutom att det är rätt jobbigt att stå upp..
Barnen tycket det var jättekul, och dom som inte redan red på ridskolan skulle nog börja sa dom.
Så vi får några nya elever iaf"

Var sen på stallmöte och nu sitter jag här.
Ska snart gå ut med Ida en sväng, får se vad vi kan hitta på :)
Funderar på om jag ska köpa en ben och jerrys...
Mums, vilken är eran favortit smak då?

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0