Fantasi till rubrik var det gott om idag..

Hej!
Just kollat klart på en skum film ;)
Om jag är taggad inför imorgon? nja... Rider i hoppsadel & gick piss på träningen idag!
Så jag har verkligen inga krav iaf, rider för lagets skull helt enkelt.
Hoppas på det bästa! :)

Som sagt så gick det verkligen as dåligt idag...
Tänker inte ens skriva "helt okej ändå i slutet" för det skulle inte vara sant.
Ponnyn lyssnad inte rikigt men det var mest mitt fel idag.
Har typ stressat as mk dom senaste dagarna, så huvudet var inte med mig..
Jag är min största fiende helt enkelt...

Aja! Rider Lagtävlansprog & LA:P1(Lagklass) imorgon.
Div 1 final!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0