Dressyr + uteritt

Hej!
Sitter i soffan och äter chips och dipp, mums! (På en ons ;) )
Väldigt skön skoldag idag! Jobbat ute i solen flera timmar och sen fick vi sluta tidigare!
Helt underbart väder har det varit idag iaf, jag cycklade till stallet i barra linne!
Jag har faktiskt blivit lite brun, brände mig lite på axlarna också hihi :D
Sommarkänslor!♥

Red ponnyn idag också!
Skrittade fram 15 min och red sen ca 1 timme i ridhuset.
Tränade lite delar ur LA:P1an, gick väl sådar. Hon var dryg men jag fick till några galoppdelar som funkade!
Jag vet hur hon funkar, man sliter som ett djur i 2-3 dagar, sen går hon as fint!
Om man får igenom henne fast än hon varit dryg så får man igen det dagen efter helt enkelt.
Så därför rider jag igenom henne varje dag nästintill!

Efter jag ridit dressyr så skrittade/travade jag ut på lilla rundan.
Tänkte att hon skulle få se nått annat än ridhuset eftersom jag kommer trimma två dagar + tävling på lör :)
Red i ca 1,45 min, dock så skrittade jag fram länge och tog det lungt ute!

Ponnyn pigg och glad idag iaf!
Har även börjat gett henne havre, satt hon ska bli lite piggare. Har dock inte kännt av någon skillnad än!
Bjuder på två sommar bilder!♥


image description


Kommentarer
Postat av: matilda

härliga bilder!

2012-05-02 @ 21:54:00
URL: http://skogsrusset.blogg.se/
Postat av: Kajza

Guuud så härliga bilder!!

2012-05-02 @ 22:04:50
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0