Dressyr i lerpölen..

Hej alla! I regnet..
Fy fan det har regnat typ hela dagen och jag vart genomblöt när jag gick till skolan!
Och för mig tar det bara 2 min att gå.. Mina byxor klippade i hopps sig och jag hade som en sjö i min converse i vilket fall..
Och nej jag tänker inte sluta klaga på regnet idag haha!

Red dressyr på volten som var jättegeggig, som en stor j*vla lerpöl. 
Fick inge grepp alls på tyglarna heller! Ush, ush! :(
Så det vart en rätt kort ridtur idag, ca 35-40 min :)
Hon var duktig iaf, var med mig från början och kändes mjuk och fräsch.
Jättefin i galoppen, dock så tycker hon det är jättejobbigt att kort sig efter en ökning, då blir hon sur som värsta stoet haha! :)
Vart lite seg också men det var inte så konstigt pga geggan!
Nöjd med henne iaf! :D

Imorgon så skulle vi campa i skogen, men eftersom det ska regna hela dagen så ska vi sova i idrottshallen haha xD Så ponnyn får en förtjänad vilodag! :)
Trimmar sen på fre och rider LA:P1an på programridning för lena på lör!

image description
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0