Dressyr för Malin!

Hej hej!
Sitter med en kopp med choklad! As gott :)
Bad i skola idag + matteprov... inte det roligaste direkt!
Grym kväll tillsammans med Natta iaf! Vi skaffade oss typ 100 stalkers, dom tafsa mig på rumpan 24/7..
Fucking knott.

Red dressyr för Malin idag i vilket fall.
Tog lite bilder innan jag skulle rida som kommer upp snart!
Vi har våran "blåa" outfit =) (Se bild sen)
Gick helt okej att rida, hon var dryg i början som vanligt och ville inte ställa helt ärligt åt vänster. Hon hade lite träninsvärk sen igår, och så vart hon lite stark!
Men när jag fick igenom det var hon jättefin i galoppen och sista minutrarna i traven vart hon så dära ruskigt fin som hon blir ibland!
Helt annan häst när man lyckas komma dit, trampar riktigt under sig bakbenen och blir stadig och fin i formen :)
Malin sa att det såg ut som hon hade fjädrar under hovarna haha!
Min lilla dukiga tjej!

Hon är dock lite förkyld eller så reagerar hon på pollen, hon är snorig.
Har bara varit genomskinligt och helt ofarligt men idag så var det tjockare och vitt..
Tog tempen på henne och det var inga problem iaf!

Sötaste tjejen!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0