Dressyr för Malin

Hej!
Sitter och äter popcorn!
Har nyss kommit hem ifrån stallet :)

Sadelutprovaren testade sadeln, och det satt sådär.
Hon var tvungen att minska sadeln lite på bredden, efter montys mått!
Sen skulle mamma hämta den på tis och så får jag låna den och om jag vill ha den så tar vi den helt enkelt :)

Red på lektion för malin sen!
Gick väl sådär, hon var jättedryg!
Gick emot hela tiden, och när vi skulle bryta av från galopp så typ sparkar hon med bakbenen..
As drygt, så då måste jag rida fram henne satt hon lär sig att man inte ska göra det.
Hon var bättre på slutet men inte direkt bra, men jag vet att jag får igen det här imorgon så ;)

Blir att rida dressyr imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0