F*ck min dator!

Satt och skulle blogga igår... och datorn krashar!
Fick verkligen inte igång den :( Ska testa idag om det går bättre, annars blir jag as sur!
Har alla bilder på den datorn..
Aja, sitter nu i skolan och jobbar med en SO uppsats :)
Känner mig lite fast inne i skolan medans det är så fint väder!

Ska iallafall åka ut till stallet efter skolan, Jimmy ska rida!
Ska kanske sitta upp efteråt och rida en sväng, men han ska rida mest idag.
Igår så gick det sådär att rida, hon var dryg som vanligt när man ridit ut på henne dagen innan.
Fick dock inte riktigt igenom henne igår.. Hoppas det känns bättre idag!
Skrittade även ut med Natta sen efter ^^

Blir att gå ut med kompis sen på kvällen♥

Måste sätta mig och fixa i ordning alla bider sen också, men om min dator crashat blir det liet svårt..
Blir en ovisad dressyrbild från i tävlingen i lördags iaf!

Första gången jag knoppade henne själv, visst är dom inte helt hemska ? :D
image description


Kommentarer
Postat av: Clara

hahaha "kompis" ;D <3

2012-05-24 @ 15:40:22
URL: http://ponnybrauds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0