Äntligen får vi ny sadel!

Hej!
Sitter i skolan och ska snart ha engelska :)
Jag och Clara ska kolla på hungerspelen!
Var med kompis hela kvällen igår, så jag hann inte blogga nått..
Var i stallet hela dagen igår, alla idrottsprofiler på min skola skulle rida!
Så då var vi "hästtjejer" med hela dan och hjälpte till, superkul att se alla killarna rida!
Red efteråt på min lilla ponny.
Hon var jättefin, mjukade upp henne i sidorna först. Sen red jag mest det vanliga "Basic" :)
Men hon kändes jättefräsh i kroppen och gjorde grymma ökningar!
Så jag red inte så länge, hon var trots allt så fin ;)
Idag ska jag rida för Malin!
Och så kommer sadelprovaren och ska prova ut våran nya sadel, eller ja om den passar så blir det vår nya sadel!
Nu måste jag på lektion, ses!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0