Åker till hedemora i helgen!

I helgen så ska jag åka till hedemora och tävla, blir stor skillnad på klasserna.
Red nu i helgen LA:P1 & och rida LC:1 på lör ;)

Varför jag åker och tävlar lägre klasser i helgen är för att jag kännar att hon inte har musklerna som krävs för LA:P1 t.ex. hon behöver komma ut och tycka att det känns lätt att tävla!
Nu är ponnyn sjukt slut efter en tävlingsdag, hon orkar med en klass och i den andra känns det att hon är trött!
Det är också anledningen till att han bryter av/byter i serpentinerna som oftast ligger i sluten av programmen.

Det är som ett långvarit projekt, nu ska det inte vara bra! Men om två år, då ska ni få se!
Och att rida en LC ska bli skönt för både henne och mig som omväxling. :)
Inga krav, just do our thing!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0