Veckans Outfit

Hej!
Nu har jag bestämt att jag ska ha "Veckan Outfit" på bloggen!

Jag och Monty kommer att lägga ut våran veckans outfit på Helgen medans ni skickar in era bästa Veckans outfit till [email protected].

Gör så här:
Fota eran bästa outfit under veckan, skicka in den till mig på helgen och den som vinner får en stor fet länk i ett inlägg här på bloggen på mån/tis!
Dom andra outfitena kommer visas på bloggen också!

Veckans outfit =
*Massa fina bilder på Min och Montys "Veckans Outfit"
* Fina Bilder på ERA outfits
*Stor fet länk i ett inlägg till den som vinner!
* "Reklam" till era bloggar- vem vill inte ha det?

Startar nu på måndag!
Tycker ni det här är en bra idé? Kul? Tråkigt?
Skriv vad ni tycker!

image description


Kommentarer
Postat av: Emelie-ponylove.blogg.se

Super fin ponny! Älskar headern! Har du gjort den själv?? :D

2012-03-31 @ 10:30:44
URL: http://ponylove.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack så mycket! :D Japp det har jag gjort! :)

2012-03-31 @ 11:03:49
URL: http://linneaochmontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0