Uteritt och hoppning för Carina

Hej!
Sitter och fixar och trixar lite md en header, inte till mig dock!

Red ut på lilla ponnyn idag iaf, hon var jätteduktig!
Galopperade och tavade mesta tiden, i spöregnent. Om man är hästtjej så gör man allt för sin hästa säger jag bara..
Jättebra kontakt i munnen och hon var as fin! Gick som en klocka idag! :)
När hon väl är på humör så kan hon haha.

Hoppade sen Grace i lektion, det gick också bra!
Helt annan häst emot monty, storhäst  också.
Men man lär sig nått nytt iallafall!
Hoppade fram och sen hoppade jag en bana på 90cm :)
Det är andra gången jag rider henne så!

Imorgon har jag sovmorgon och det känns helt underbart, LOVE!
Men efter skolan imorgon kommer det en tjej och hämtar en av mina kaniner..
Vi har bestämmt oss för att sälja båda eftersom jag inte hinner med dom.
Så en tjej som bor på landet med barn ska ta hand om min lilla älskling Missy!

image description
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0