Uteritt och hoppfilm

Hej hej!
Prao idag igen som sagt! Det är väl bra antar jag :)
Jag fick göra ett personlighetstest och sånt.
Imorgon ska jag åka till hedemora och kolla på någon av deras "arbetare"!

Iaf så red jag ut en sväng på ponnyn idag.
Galopperade sibbe, gick bra pigg ponny kan man väl säga!!
Vi bådae gasade och tränade dressyr :)

Har äntligen fått tillbaka hoppsadeln!
Så jag red i den idag, vilken skillnad! Jag har liksom ridit i dressyrsadeln i typ 3 veckor.
Imorgon kan jag hoppa för Sandra iaf, as taggad :D
Det var ju ett tag sen vi hoppa!

Måste bara säga att jag har världens stördaste kompisar!
Får se om jag kanske får testa Vickans trampcyckel imorgon  
N är helt underbara Natta och Vickan haha♥

Bjuder på en Film från förra Sandra tränigen för 2 veckor sen!


image description


Kommentarer
Postat av: Vickan

haha, du får prova om du har några nya raketer att bidra med ;D <3

2012-03-21 @ 19:29:09
Postat av: Linnea

Haha jag har några sen nyår! ;P<3

2012-03-21 @ 19:47:11
URL: http://linneaochmontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0