Trimmad av Jimmie

Hej alla glada och ledsna läsare! :)

Har varit i stallet och fixa åt ponnyn, Jimmie red idag!
Monty var faktiskt snällare mot han än jag trodde haha, en del sparkar med annars så skötte hon sig bra!
Hon var på bra fuxsto humör idag antar jag.
Sen är ju Jimmie väldigt duktig på att rida också ;)
Han tränade mycket på att verkligen få en reaktion för skänkeln. Tycler själv att hon avar fin när han red så jag är nöjd!
Det värsta är ju att han inte såg att dugg stor ut på henne heller, han  är liksom 175cm!

Jimmie ska rida henne en sväng på fredag också, men jag ska rida och han ska hjälpa mig lite också :)

Imorgon rider jag nog en sväng i ridhuset sen ut!

Hiih jag ska nog köpa två hästsaker sen.... Blir en liten överraskning vad det är för nått!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0