Täning och mys med ponnyn

Hej igen!

Nu har jag tränat! Och gissa vad som stog vid vårat hus då?
Transporten såklart!! :D Satan vad fin den va♥
Jag vart helt överlycklig och hoppade typ upp och ner haha.
As glad!

Åkte direkt ut till ponnyn och myste lite med henne, hon fick vila idag.
Hon var översocial och jättetrött!
Hon stog och gäspade och hade svårt att hålla ögonen öppna i mellanåt - Sötnosen!

Imorgon rider jag ut och galopperar på sibbe! I dressyrgalopp såklart ;)

Nu ska jag nog gå och lägga min, lång "arbetsdag" framför mig imorgon.

Bild från Framridningen igår, flera bilder kommer så fort bästa fotografen Vickan skickar dom!
image description


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad fin hon är! :') Kul att det gick bra på tävlingen, och att ni får vara med i div.1 dressyren! kram

2012-03-21 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0