Sent i stallet- dressyr för Malin

Hej!
Kom hem från stallet för ungefär 25 min sen, har ridit dressyr för Malin idag!
Sitter just nu och äter mina muffins som jag bakade innan jag åkte till stallet, mums!
Det är väl det som är roligt att skriva om haha- skoldagen var helt vanlig idag, som alltid.
Har sovmorgon imorgon vilket känns jätteskönt!

Dagen ridning:
Vi tränade jättemycket på förvänd sluta både i skritt,trav och galopp idag.
Det var lite kämpigt idag, hon stretade emot en del och tyckte det var jättejobbigt när hon var tvungen att ta in höger bak.
Hon böt galopp och kickade i galoppen haha!
Men när hon väl gav sig vart förvända slutorna helt okej, bara att nöta på tills dom blir perfekta ;)
Gick väldigt fint i slutet iallafall!

Nöjd idag med prinsessan, hon kämpade på bra och jag fick igenom henne helt i sidorna!
Imorgon blir det nog ut och galoppera en sväng :)

Världens bästa ponny!♥
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0