Resultat programridning för Lena

Hej!
Nu har jag varit och ridit programridning!

Gick inte bra...
Fick för kort framridning plus att hon var dryg! Var lite "hängig" i handen och vart inte helt igenom.
Fick rida länge där inne på banan (Lilla ridhuset) eftersom hon vart rädd för ena hörnet.
Dom hade byggt en ny ramp där som var livsfarligt tydligen ;)

Red iallafall programet och det gick inte så bra. Travdelen var hemsk men galoppdelen
var bättre! 6or & 7or genom hela galoppen så det är väl den jag får ta med mig.
Fick 56,3%.... Den sämsta LAn vi gjort.

Fick massa bra tips om hur jag skulle göra iaf!
Så nu ska jag nöta resten av veckan =)

Ska vara med Ida nu och ha det lite mysigt, hejdå!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0