Resultat Programridning för Lena

Hej!
Väldigt dålig uppdatering på bloggen, har inte haft tillgång till nån dator och blogg.se appen har inte velat sammarbeta med mig...

Var i V-Å med Nattra och Vickan i lördags och shoppade! Kommer kanske upp bilder på vad jag köpte nu i veckan.
Vi tre var sen på kvällen efter vi alla hade ridit. Var jättekul!
Kollade lite på film och skrattade massor :)

Sen på kvällen låg jag och natta och skattade i 1 tim, helt seriöst en timme!
Rosa elefanter och blåa dammkaniner och "nakendansen"! =)
Haha vi har världens roligaste natthumor♥

Red dressyr på lördagen och hon var jättedryg!
Inte alls kul, hon bara stretade imot och ville inte alls.
Samma sak idag när jag red programet, hon tag bara bettet och drog och sket helt i mig!
Sen vart hon jätte sur och irriterad på mig när jag väl kom åt henne!
Hemsk ridtur idag. iaf..
Red på 57,7% vilket ändå är bra tycker jag eftersom hon inte var så rolig...

Det posetiva var iallafall att Lena tycker min ponny är jättefin!
Hon sa massa saker som verkligen är jättekul att höra så det är bara att kämpa på!

Jimmie ska testa rida henne imorgon!
Han är en av Fagerstas duktigaste dressyrryttare så det ska bli kul att se!
(Hon kommer säkert bli helt förbannad på han när han kommer åt henne)

Nu ska jag kolla på film och göra några tidsinställda, vi hörs!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0