Resultat dressyrtävling

Hej!!
Just kommit hem ifrån en lång tävlingsdag!
Tänkte såklart berätta lite om hur det gick idag!

LB:1

Hon var rätt så fin på framridningen, lite hård i munnen men annars bra! :)
På själva banan så dog hela hästan, hon bara bromsade och bromsade!
Förövrigt så gick programet bra, en galoppfattning vart fel annars inga "större" fel.
Fick 60,68 % vilket jag är nöjd med eftersom hon bromsade!
Vart en 5e placeringa också! :D

Lagtävlansprogrammet (LA)

Riktigt fin på framridningen! Fick en bra känsla och hon lysssnade bra på mig.
Dock så var dom försenade så jag fick typ skritta i 20 min innan jag fick gå in i kollectingring.
Vi "tappade" en del då, hon vart trött :)
Inne på bannan så var hon duktig!! Bromsade en del, bättre än klassen inann iaf!
Fick ett byte i andra serpentimbågen men annars bara småfel!
Dock så har vi mycket att träna på!
Fick 54% vilket innebär att jag kommer rida i DIV 1 laget om två veckor!
Dom fyra av oss fem som red bäst idag är uttagna att rida omg 1 i div 1 =)

Jättenöjd med ponnyn idag!
Första tävlingen för i år, första regionala starten!
Väldigt bra start på tävlingssäsongen!

Världens finaste ponny♥
image description


Kommentarer
Postat av: Emma :)

Vilka vart det som rider i laget i DIV.1? :)

2012-03-18 @ 21:40:42
URL: http://ponnystamp.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det är jag,Sanna,Patricia och Ellen =)

2012-03-18 @ 21:42:42
URL: http://linneaochmontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0