Över 100 inlägg

Hej!
Nu skriver jag mitt 101 inlägg på bloggen! Har haft den nu i ca en och en halv månad!
Goddie! :)
(Som ni kanske vet bloggade jag på Livmedponny.blogg.se förut)

Sitter just nu i min onepice med en stor kopp choklad i handen♥
Har just kommit hem ifrån stallet, red lektion för Malin.

Red dressyr för malin idag som sagt!
Ponnyn var dryg i början, vart lite vinglig och ville inte riktigt ta stödet på ytter.
Red förvända slutor och öppnor i början.
Hon vart iaf bättre ju längre jag red och efter kanske 45 min så gick hon super bra!
Helt underbar ponny när hon väl bjuder till!
Hon höjde verkligen ryggen och formen och jobbade riktigt bra!
(Ni som har följt mig länge vet att jag inte brukar skriva "superbra" och så utan att verkligen mena det!)
Red lite ökningar och skänkelvikningar på slutet och det gick verkligen bra!

Båda gott inför tävlingen i helgen!
Dock så vet jag att hon kommer spänna sig som en fiolsträng och få med sig ca 25% av det hon igentligen kan..
Så det är bara att fortsätta tävla tills hon släpper!

En bild ifrån förra våren.
Kommer nyare bilder så fort jag hinner ta med mig kameran!
image description


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Hej, du ville ha lite feedback på din blogg :-)



Desigen är jättefin och stilren! Presentationen i sidan är ett + då många uppskattar det eftersom man sliper fråga om småsaker om antingen dig eller din häst!



Innehållet i bloggen är superbra ! Lagom långa och välskrivna inlägg!

Hade gärna sett nåt åsiktsinlägg då och då :)

Dina biler är jättefina och lagom många!



Kommer verkligen kika in här igen!



kram på dig!

2012-03-16 @ 21:10:06
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack så mycket! Jättekul att du inte bara skriver "bra blogg" eller nått sånt där, det uppskattas att du la ner mer tid ;)



Kram Linnea

2012-03-16 @ 23:10:30
URL: http://linneaochmontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0