Match och Dressyrträning!

Hej!
Som sagt fullt upp idag, helt död nu kan jag väl säga..

Matchen mot hallsta var jättekul men lite spec..

Jag kan inte fatta hur vuxna människor på 25+ kan bete sig så illa, fy fan vad irriterad man blir.
Dom spelade fult och snackade massa skit och kom med onödiga kommentarer och var helt enkelt helt osportsliga!
Det hjälpte inte att vi hade dommare som inte kunde dömma heller!
Dom dömde bort mitt mål fast det skulle varit mål..
Trotts att vi var jättenågra och allt annat var det jättekul att spela! :)

Sen var ju släkten här och firade lite!
Fick en Onepice, Två armband från mina små kusiner, godis och pengar :)
Så just nu sitter jag i min onepice och käkar godis haha!

Ridningen idag gick väldigt bra också!
Red dressyr och hon var jättefin, stor skillad sen igår! Inte samma ponny ens.
Hade fokus på att hon skulle ha bjudningen idag, tränade även det vanliga:
Öppnor, slutor, skänkelvikningar, förvänd galopp och enkla byten.
Funkade bra idag, fin ponny! :)

Som jag sa är jag helt slut! Nu ska jag gå och lägga mig innan jag däckar av här...

Blir en bild ifrån wirsbo, måste ta nya bilder känner jag!
Det var ett tag sen nu..
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0