Lektion för Jimmie!

Nu är det dags för fredagsmys!
Älskar verkligen Fredagar specielt när man har ett helt lov framför sig :D
Just nu sitter jag och kollar på Jeffrey Campbell skor och för att inte tala om Jofama by Kenza skinnjackan så är så SJUKT SNYGG, om man bara hade dom pengarna så!
Och om jag kunde gå i såna klackar haha..
Jag antar att man inte kan få allt i livet!

Jimmie red ponnyn i ca en halvtimme i början, gick bra hon skötte sig!
Sen hade han lektion för mig restan av tiden :)
Var lite kämpigt i början, fick rida på ett annat sätt än jag är van så!
Jag var verkligen tvungen att sitta stilla med hela överkroppen och armarna.
Hon var helt okej i början men när hon väl släppte i slutet vart hon jättefin!! Jimmie var nöjd med oss också =)
Hon har ju varit så dryg nu ett tag, beror kanske på hårfällning eller nått iaf så har det inte varit så lätt så att det är skönt att det släppte idag!

Taggar tävling på söndag då!
LA:1 och Lagtävlansprogrammet (Första omg div 1 -Reg)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0