Jättefin ponny!

Hej! :)

Vi hade vi självförsvar på Eng i skolan idag, vår lärare har svart bälte i karate!
Så vi har fått lära oss hur man gör om man blir överfallen och så.
Satt ni skulle bara våga ta ett stryptag på mig bakifrån! Då ligger ni på marken haha ;)
Annars en rätt normal skoldag, matteprov...
Gick helt okej ändå på provet, kom ihåg mer än jag trodde..!

Nu till det roliga - stallet!
Red dressyr på Monty för Malin, hon ska behandlas imorgon och tar det då lungt ons & tors.
(Behandlas =Massage, laser och actupunktur m.m)

Iaf så var hon jätteduktig idag!
Vart bara finare och finare jue längre jag red, i slutet gick hon verkligen bra.
Tränade öppnor och förvända slutor.
Och jag fick verkligen igenom henne på förvända slutorna. Det släppte bra och vi kunde faktiskt göra en fin sluta!
Super nöjd! :D

Älskar dig världens bästa ponni!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0