Hoppning för Sandra

Hej!
Sitter i och kollar på film! Den är läskig,typ hoppar i luften så fort det kommer nått haha ;)

Hoppade för sandra idag iaf!
Hon var duktig! Vi hade lite studs, trekombination med ett språng imellan och efter det ett räcke.
Vi hade även två oxrar :)

Hoppade en bana på typ 60-70 cm först. Hoppade allt utom ett hinder..
Jag var hetl säker på att hon skulle hoppa, det vcar liksom ett lågt helt vanligt hinder.
Men i sista sekund så stannade hon, jag lyckades ramla av haha!
Helt och hållet mitt fel! Jag var inte berädd.
Hoppade iaf upp och hoppade en bana på 80-90 sen och det funkade bra!
Nöjd med ponnyn idag iaf!


Åh vad jag länktar tills man kan hoppa ute på volten♥
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0