Hästjakt och Massage!

Hej!
Het normal skoldag, som vanligt. Känns som om man gör samma sak dag ut och dag in!
Samma männsikor, samma lärare och samma ämen..
Aja man ska väl se posetivt, man lär sig nått. Eller? Haha ;)

Iallafall så har Monty fått massage m.m. idag!
Hon hade sträckt sig i ena bakbenet men annars var det bara "små saker".
Hon har  jue haft mycket värre saker än en sträcking..
Dock så kan det nog förklara varför hon har varit lite dryg när hon ska stoppa under sig bakbenen i tex öppnan!
Skrittar ut på henne imorgon och rider lungt på fre!

Var med Natta och Vickan idag också!
Var jättekul, vi kollade lite på sandra träningen och hjälpte Natta med att kolla på storhästar :)
Satt och letade hästar i typ 2 tim, åt godis och skrattade ;)
Jag och Vickan ska följa med när Natta ska provrida storhästar också.
Ska bli kul!

Allt från mig ikväll!


ÅH vilken tur jag hadde! Jag råkade trycka bort allt så jag trodde jag skulle behöva skriva om allt...
LOVE till blogg.se just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0