Fullt upp idag!

Hej!

Nu ska jag snart göra iordning mig för Match mot Hallsta!
Jag är typ dyngförkyld.. men det ska nog gå bra ändå ;)
Efter det kommer släkten och firar mig och min Mamma som fyller år idag! Grattis!
Så vi ska äta tårta och sånt man brukar göra på födelsedagar, öppna paket (Inget illa menat om ni inte brukar få paket..)

Och efter det så blir det stallet!
Fullt upp kan man väl bara säga, men det är jag van vid så!
Får se vad jag rider för någonting, beror på hur trött jag är själv och så.

Ha en bra dag iaf!
Ville bara säga att ni har varit duktiga på att kommentera på sista tiden!
ger mig insperation för att höja bloggen ännu mer, super kul!

image description


Kommentarer
Postat av: Clara

Hej! Kika gärna in på min blogg, med målet att träna upp en ponny till att kvala till GP-ponnyn 2013! Du får också följa min resa från Australien till Sverige! Gör som 130 andra ivriga läsare, och följ mig via Bloglovin'! Blir suuuper glad, och på så sätt missar du ingenting!

Kram på dig! :-)

P.S Ber om ursäkt om du redan fått kommentaren förut, eller om du inte gillar sånna här kommentarer! Ser det mer som ett tips på en läsvärd blogg! ;-)

2012-03-11 @ 11:46:13
URL: http://topelite.blogg.se/
Postat av: Josefina

Jisses det är inte Montana som har stått i vetlanda innan ? Och ägts av Fam Foxman ? =)

2012-03-14 @ 11:11:53
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0