Fixar och trixar - Ny header & design på G!

Hej alla glada och sura människar =)
Sitter och försöker fixa en ny desigt på bloggen! Som ni kanske vet är jag inte jätteduktig på att koda..
Blir ny header och förhoppningsvis en ny inforuta också!
Får se om jag får klart det idag, hoppas det!
Så om ni undrar varför tex inforutan är borta så är det jag som fixar lite.


Ska åka ut till stallet lite senare!
Fagersta har sina första höga dressyrklasser för storhäst idag, så jag tänkte titta lite på dom och sen fixa monty!
Det är Grand prix och intermediere klasser idag.
Jättekul att vi i lilla fagersta kan ha så höga tävlingar!
Hörde även att ridsport skulle komma och intervjua och ha presskonferans med vår ridklubb!

Jag hade tänkt att rida efter tävlingarna idag, knoppar/badar m.m gör jag nog innan eftersom tävlingarna är slut kl 8..
Tagga tävling imorgon då! :D
Rider LB:1 & Lagtävlansprogrammet (LA). En perfekt "mjukstart" på tävlingssäsongen!


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0