Ett sånt här åker snart ut till stallet inlägg.

Hej!

Han inte blogga igår! Firade min födelsedag som sagt ;)
Fick en Elcyckel som jag ska åka till stallet på på somrarna! Och lite smink m.m +en keabord :)

Red en sväng i ridhuset igår, hon skulle ta det lungt eftersom hon vart behandlas i ons så jag red ca 30 min!
Nu ska jag snart åka ut till stallet!
Ska rida programridning för Lena svensson, en Grand Pri domare!
Hon är jätteduktig och sträng, hoppas på att få lite tips av henne :)
Rider Lagtävlansprogramet 2003 (LA) eftersom jag ska rida det hela våren.

Nästa helg är det första tävlingen hemma så det blir jättebra att träna på programet idag!

Nu ska jag åka, vi hörs!

Vi ska ha våran bruna outfit idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0