Dressyr och uteritt!

Hej!
Åh jag orkar inet skolan, drygt och helt onödigt!
Jätteskönt med sportlov sen iaf...
Så nu skiter jag i skolan och skriver om stallet i stället!

Vart lite blandat ridning idag, red i ridhuset typ i 35-40 min och jobbade henne.
Gick helt okej! Hon kändes fin och hade en helt annan reaktion för min skänkel sen Jimmy red henne igår.
Hade en lite "black out" på vad jag skulle träna på bara haha!
Hade planerat att jag skulle rida ut en sväng ocksp så jag gjorde det, lilla rundan vart det.
Hon tyckte det var jättekul!
Hoppade några små hinder i skogen och la ner alla krav..
Man måste ha kul också ju!

Har köpt en brun mössa från Mountain horse för mitt presentkort
jag vann på hemmatävlingen idag iaf!  :D

Imorgon blir det stressigt!
Håller på att letar skjuss till stallet... Annars får jag cyckla ut, rida monty innan 6 och sen hoppa en ridskolahäst!
Hur f*n ska jag hinna det när jag slutar 3..?

Åh jag skulle aldrig klara mig utan min ponny, hon är helt underbar!
Bäst i världen!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0