Dressyr för malin!

Hej alla läsare! Om jag har några ;)

Sitter och kollar runt lite på olika bloggar, stora som små!
Letar lite ispiration på vad man kan blogga om, något tips så är det bara att skriva!!

Red dressyr för Malin idag iaf!
Hon var verkligen piss dryg i början..
Jag börjar tro att hon har lyckts gjort någonting i hagen eller nått, hon känns inte riktigt som vanligt!
Och det är inte alls bra inför på sön.
Fick igenom henne tillslut genom mycket förvänd galopp iallafall. Då vart hon fin och var helt okej i munnen också!
Hihi jag hörde att jag hade fått beröm av Jimmie idag! Det är verklig jättekul att fler än jag ser att det går framåt! :D

Bjuder på några bilder från idag på nya röda pannbandet och ponnyn såklart!



Världenssötasteochunderbarasteponnynihelavärlden.
(Kommer komma lite bilder på Grace som jag hoppade igår inom kort också!)
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0