Dressage för Malin!

Hey!
Sitter i soffan och bloggar - som vanligt ;)
Just kommit hem från stallet- som vanligt det också haha!

Cycklade faktiskt till stallet idag! Hade min elcyckel så det gick faktiskt rätt snabbt.
8km på en halv timme, Känner mig lite duktig faktiskt!

Har ridit dressyr för malin idag också!
Gick helt okej, jag själv hade fokus på min sits eftersom jag inte sitter som jag vill sitta!
Blir framåt lutad och får inte rätt inverkan på henne då.
Så det måste jag jobba jättemycket på!
Ponnyn var dryg och lite stel men vart bra i slutet. Tränade serpentiner, förvända slutor och tempoväxlingar,
vi gjorde några ryggningar i slutet också :)

Nöjd med henne ändå!
Imorgon har jag sista innebandy träningen, så då tar mamma hand om ponnyn :)


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0