Design

Flera har fråga om jag gör designer, och svaret är JA när jag har tid. :)
Dock så gör jag inte till "vilka boggar som helst".

Om du vill ha en header av mig måste du vara en seriös bloggare som bloggar MINST varje dag.
Jag gör inte till dom som bara bloggar i en månad och sen tycker det är tråkigt och slutar, det känns inte värt det då!

Så om ni känner att ni är en seriös/seriösa bloggare då kan ni fråga mig och header!

Skicka ett mail till [email protected]
där det står vilken blogg ni har och om ni önskar någon speciel färg.
Bifoga också bilder, inga suddiga mobilbilder används.

Och då kan jag svara och se om jag kan fixa det! :D
Jag kan göra animeringar om det önskas också.


image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0