Dåliga nyheter

Tänkte inte berätta dom här dåliga nyheterna i förra inlägget eftersom det hade bivit jättelångt då!

Vi har börjat märkt att Monty inte mår så bra av att hoppa..
Hon går alltid sämre efter hon har hoppat och hon blir öm i ryggen.

Hon mår helt enkelt inte bra av hoppningen..

Så vi kommer lägga ner hoppningen ett tag, om hon blir bättre så är hoppningen felet.
Fy fan vad tråkigt jag dör, ahhhh!
Om det är bäst för henne så är det så vi får göra!

Kommer troligtvist sluta på Sandrahoppträningarna, inte säkert än men.
Och jag kommer börja hoppa en av ridskolans storhästar för Carina varannan ons.
Får se om jag börjar hoppa Vossan? Eller någon annan, Grace är jue Ellens ;)

Riktigt tråkigt det här.. :(



image description


Kommentarer
Postat av: Fia

Usch så tråkigt :( Har själv haft samma problem, jag fortsatte hoppa, dock inte lika högt, utan bara 50- 60 cm, och inte lika ofta då :) Sen började jag även massera min häst, samt stretcha på musklerna :) Kanske är tips :D Älskar din blogg :D

2012-03-26 @ 18:35:24
Postat av: Linnea

Tack så jättemycket! Jag masserar och strechar henne väldigt ofta och hon har på sitt magnettäcket men hon blir fortfarande öm i ryggen :) Tack för tipset iallafall!



Kram Linnea

2012-03-26 @ 20:11:46
URL: http://linneaochmontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0