Dagens ridning

Hej!

Kom just hem ifrån stallet!
(Som ni kanke märker brukar jag blogga när jag kommer hem ifrån stallet haha)

Hade hand om båda hästarna idag för sista gången, Natta kommer hem på sön :D
Fuskmänniskan kommer säkert vara jättbrun!

Iaf så red jag en halvtimme i ridhuset på lukas.
Han var stel men vart bättre i slutet. Han är verkligen helt olik min ponny måste jag säga!

För Malin hade vi teori ridning. Vi tränade öppna.
Hon var dryg som tusan när hon skulle göra öppna..
Jag kan väl säga att jag definitift vet vad vi ska träna på!
Hon använder inte sina bakben lika mycket. Hon fuskar med höger bak och därför funkar varken ryggningarna eller öppnorna.
Hon kopplar liksom bort mig och kastar mig ur sadeln åt vänster. Det kanske låter lite konstigt med att hon kastar mig ur sadel men hon gör bokstavligen det.
Hon gör satt jag sitter jättesnett och därmed belastar hon inte höger bak.
Samtidigt som hon skjuter ut bogen.
Så nu ska vi nöta öppnor och vara jättenoga med bakbenen!
Annars var hon fin och så idag!

Jättetaggad inför imorgon nu!
Åker upp med innebandylaget och spelar SM slutspel för tredje året i rad- grymt!
Dom 8 bästa lagen i hela sverige är kvar.
Blir en Match mot Malmö imorgon kväll och beroende på hur det går så spelar vi mot några andra på lör.
Kommer inte komma åt nån dator så blir några tidsinställda!

På den här bilden kan ni se hur hon skjuter mig ur sadeln:
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild :)

2012-03-02 @ 14:00:02
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0