Dagen innan tävling

Hej!
Som rubriken lyder så är det dagen innan tävlingen!
Dock så känns det inte som det, har varken knoppat eller badat idag!
Har första start 12,39 imorgon så då hinner jag göra allt innan ;)
Som jag sagt typ 1000 gånger så rider jag LB:1 & Lagtävlansprogrammet imorgon!

Red sent idag eftersom det varit storhästtävlingar :)
Och satan vad fina hästar det var hos oss idag, aah skulle verkligen inte säga nej till en av dom hästarna!!
Dom red liksom Galopppiruetter, passage och piaff.
Snacka om att man kände sig lite "dålig" när man såg dom sjukt duktiga ryttarna!

Ja, ridningen idag gick helt okej!
Vart inte så nervös som jag brukar dan inann tävling :)
Hon var inte perfect men helt okej, vart lite hängig och hård i munnen man annars bra.
Hoppas på att hon kan höja sig ett snäpp imorgon, iaf på framridningen.

Dagen krav imorgon är inte så höga.
Hon kommer troligtvist att spänna sig på banan, det är det vi försöker träna bort just nu.
Jag har liksom inga krav att jag ska rida på 65%, om vi har en bra känsla så är jag nöjd!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0