Taggade till tävling!

Hej!
Just kommit hem ifrån stallet! Fixat att till imorgon då vi åker till borlänge!
Ska upp 6 imorgon, så det blir ett litet kort inlägg för jag behöver sova! :)

Red dressyr på ponnyn idag.
Gick så j*vla bra! Tror hon inte varit så fin som hon var i slutet någonsin!
Hon var verkligen as fin idag, så sjukt kul det var att rida henne idag.
Hon höjde verkligen ryggen och gick stadigt i den högre formen samtidigt som hon fick världens steg!
Dock så drygade hon med avsakningarna och lite små grejer, men det var mest för hon inte orkade hålla den högsta formen genom avsakningarna och så. Och så är hon brunstig!
Red igenom LB:0an två gånger, och det gick bra!

I vilket fall så var hon helt underbar idag.
Matte är såå stolt över lilla prinsessan!♥
Får hoppas det håller i sig till imorgon!

Rider först en LB:0 som jag är ensam startande bland D-ponnynarna....
Så om jag rider över 62% får jag en vit rosett och "vinner klassen"haha!
Rider sen en LB:1.

Ska bli jätteskönt att tävla i nya dressyrsadeln också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0