Skumt?

Fler än jag som tyckernya Blogg.se bara är skumt??
Vad var det för fel med det gamla?
Får se om jag ens lyckas få upp ett inlägg..

Ska snart ut till stallet i vilket fall!
Cyklar både ut och hem =)
Var jättekul igår på middan med Div 1 laget! Åt världens godaste efterrätt verkligen.
Var nå bröd och grädda på sidan, sen i mitten var det typ friterad glass med kolas sås och sånt!
Sjukt gott, var så mätt satt jag hade kunnat sprängas efteråt ;)

Känns väl lite konstigt nu när säsongen är slut, kommer sakna alla tävlingar under sommaren.
Vi får väl hoppas att vi har ett Div 1 lag nästa år igen iallafall!
Jag och Sanna är nog säkra på att vi vill rida näsat år, patricia ska sälja Celine..
Och Ellen har ju ridskolehäst så henne vet man inte heller med!
Hoppas verkligen det går att lösa ändå, skulle vara jättekul att vara med nästa år i igen!

Tre bilder från div 1 tävlingarna!

Köping omg 1

Eskilstuna omg 2

Hemma i Fagersta omg 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0