Senaste dagarna!

Heej!
Sitter på Svenskar och sriver ett inlägg, som ni märker! ;)
Fullt upp i helgen, barnvakt lör-sön och sen har jag varit med Alexander!
Han föjde även med mig till stallet i går.

Red lite lugn dressyr igår, tränade lite basic. Hon var rätt så duktig :) Sen red Alexander också haha!
Vi har slagit vad om att han skulle rida min ponny och jag skulle åka cross..
Kommer nog köra ihjäl mig med det är en annan grej.

Red ut i blåsten i lördag, ponnyn skötte sig superbra!
Trodde hon skulle bli spände eftersom det verkligen blåste jättemycket och så regnade det.
Men hon skötte sig perfekt iaf!
Lite mysigt att rida i blåsten också.

Ska klippa mig idag och sen ska jag trimma ponnyn i ridhuset!
Tänker fokosera på att verkigen få loss henne i sidorna idag :)
Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0