Resultat OS hästhoppning!

Några av er kanske bara tänker "OS? vad tusan e de?"
Men det är nämligen såhär att Risbroskolan som jag går på har varje år en veckan OS.
Då man tävlar i massor av olika grener, allt ifrån luftgitarr till sumobrottning!
Eftersom jag går i 8an så tävlar jag mot alla 8or tillsammans med min klass ;)
Vi vann förra året och SKA vinna i år igen!!

Och eftersom en av grenarna nu var hästhoppning var det klart att man själv skulle ställa upp!
Man skulle hoppa en bana på 60 cm(D-ponny) och så var det stilhopning!
Både jag och ponnyn tyckte det var lågt haha...
I vilket fall gick det super bra!
Klockren runda, kom lite lite när på typ 2 hinder men annars as fina språng!
Hon tyckte det var superkul och laddade rätt mycket, men det kände så himla bra :D
As nöjd med ponnyn, vi som inte har hoppat på säkert 3 månader!

Sen så var det jue så att jag vann över alla 8or också!
Vilket inte var helt fel, första gången jag vinner nåt som har hoppning i sig med min lilla dressyrponny!
Stilhoppning är mer vår grej om det ska vara hinder med iaf!

Ser ut som klassen leder i OS efter första dagen i vilket fall!

Var i västerås igår med Natta också!
Shoppade kläder och hade det mysigt, sen kom Alex på kvällen också!
Underbar dag helt enkelt, så jag är lycklig! ;)



Vi hade samma outfit som på dom sista 2 bilderna, dock så hade jag blåa ridbyxor och en vit tröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0