Lite lugnt

Hej alla läsare!
Känner verkligen att bloggen början hamna efter, jag får bara minder óch mindre tid och har ingen större lust heller att blogga! Så nu ett tag kommer jag bara blogga när jag har tid och lust!
Ska njuta av sommaren och komma tillbaka utvilad med mängder med bloggidéer!
Kommer klart att komma upp inlägg här! Men inte fler om dagen som det har varit förut.
Blir lite lugnare här på bloggen helt enkelt! :)
 
Bloggar på nu om dom senaste dagarna när jag ändå håller på!
Igår på midsommar så red jag dressyr på volten!
Och hon var jätte jätte duktig. Var med helt med från början och kändes fin!
Jag kände att jag skulle kunnat rida lite enklare grejer och hon hade gått klockrent, men jag tränade på lite svårare grejer för att bygga upp henne istället!
Red i galopp, sluta ut åt höger, enkelt byte, sluta in åt vänster och sen enkelt byte igen.
Det tränade jag ett tag, tills jag la in öppnor och också!
Funkade faktiskt helt okej, hon tycker det är jobbigt men hon blir väldigt lös av det!
Red sen på diagonalen, tre byten! Testade först vart 4de men då klarade hon bara två, satt då red jag vart 5de!
Och hon satt dom nästan!!
Benen vart lite åt alla håll dock ;)
Har inte ridit byten på hela vintern, så hon var lite ringrostig!
Rider byten just nu för att båda och och hon tycker det är skit kul!
Supernöjd med ponnyn igår iallafall, hon var jättefin!
 
Nu ska vi åka upp till våran sommarstuga, och sen senare i kväll blir det stallet.
Måste blogga om torsdagen sen också, då jag och Vicka böt hästar!
Hörs!
Världens bästa ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0